Alla inlägg den 13 december 2010

Av sessornasmamma - 13 december 2010 14:37

Matilda har alltid sovit dåligt men natten var hemsk!

Morgan va uppe 3 ggr och jag minns inte ens hur många jag va uppe.


E så less på detta nu.

Har liksom ingen sömn att ta av längre.

Sur som ett ägg är jag på mornarna oxå.

Känner mig hemsk som är som ett levande åskmoln men jag

vet inte hur jag ska få bort det om jag inte få sova på nättrerna.


Är det NÅN som har tips så kom mer än gärna med dom.

(Asså hon somnar själv, nöjd och så. "Bara" att hon vaknar typ hundra ggr och

att hon tycker dagen början vid 4-5... VARJE dag!)



Tur att jag tog ledigt idag, hade aldrig orkat jobba idag.

Har sovit hela dan.

Nu ska jag till förskolan och titta på luciatåg!

  


Ps:

Grattis finaste mormor och Felicia på er namnsdag idag!

ÄLskar er!

Av sessornasmamma - 13 december 2010 12:45

Denna e såå grym!


  


Lätt min nya favvo!!

Ovido - Quiz & Flashcards