Alla inlägg den 9 december 2010

Av sessornasmamma - 9 december 2010 21:17

Idag orkade varken jag eller Morgan laga mat så det

blev take away.


Jag hämtade barnen medan Morgan köpte mat.

Tjejerna skulle absolut inte sitta i pulkan på väg hem

så det tog lite längre tid än vanligt att komma hem.

(Perfa, då han mamma fota lite).

      


Sen ringde mamma och pappa och kom över på en

spontanfika.

Det är ju "Anna-dagen" idag och som traditionen bjuder

får jag alltid en amaryllis av min pappa den 9:e dec.

  


Felicia va så trött så hon deckade på Morgans axel

medan Matilda satte sig och hade ett samtal med Caesar.

Hon berättade att hon bajsat på pottan.

Tänkte väll att han hade god nytta av den infon lillfian, fniss.

  


    


 

 

 

God natt

Av sessornasmamma - 9 december 2010 13:37

Har just haft lunch och sprang då in på Buylando

och det blev några filmer till tjejerna.


Vi måste förnya filmbibioteket hemma lite

och dessa blir perfekta julklappar!



99 kr/st för klassiker tycker jag är helt ok!  

Av sessornasmamma - 9 december 2010 11:11

Me very happy

  


209 kr, tackar!


  

Ovido - Quiz & Flashcards