Alla inlägg den 21 december 2010

Av sessornasmamma - 21 december 2010 22:40

Idag fick jag tag på sista klapparna.

  

Nu fattas bara granen dom ska ligga under

och så massa god mat och ingredienser till massa

gott julgodis som jag tänkte göra med tjejerna.



Det tar ju galet lång tid att slå in allt,

man tänkter liksom inte på det när man börjar

sisådär 21.30


Men nu e jag äntligen klar och nu väntar sängen!




PS. Trevlig resa kära mamma Ds


Av sessornasmamma - 21 december 2010 10:05

Nu ska jag se

Morden i Sandhamn på webbtv.



Hoppas den är lika bra som jag vill att den ska va!

Av sessornasmamma - 21 december 2010 07:32

Har haft sån tur varje morgon med bussar och pendeltåg

ända sedan snökaoset kom.

Men nu när man jobbar sent ska det såklart strula.

Igår va jag hemma 19.45 Slutar 18:00.

Tråkigt! Vill ju hinna hem så jag kan natta barnen.


Ikväll blir det extra sent igen för det blir till

att shoppa dom sista julklapparna. Vill inte armbågas med alla andra

på torsdag kväll. Och så vill jag inte att grejjerna jag ska ha är slut.

Då blir det katastrof jue ;)


Ovido - Quiz & Flashcards