Alla inlägg den 6 december 2010

Av sessornasmamma - 6 december 2010 22:56

Vart ju en del klappar idag. Nästan helt klar med alla barnen i släkten iaf. Å tack Carina för en mysig kväll! Nu ska jag sova! Uppdaterar med bild imorn. Kraam


Uppdatering:

  

Av sessornasmamma - 6 december 2010 14:02

Letar med ljus och lykta

efter skridskor till tjejerna (små!! stl 24-25).


Är det nån därute som vet i vilken affär dom finns?

Ska ju som sagt shoppa efter jobbet (i stockholm)

och det vore toppen om någon därute

kan svaret på min fråga   


  


(JOFA CCM stl 24-25 är vad jag är ute efter)

Av sessornasmamma - 6 december 2010 07:55

Det är vad jag ska ägna mig åt ikväll efter jobbet.

Jobbar ju sent idag med så då kan jag lika gärna hitta på nått

kul efteråt för barnen sover ju ändå när jag kommer hem.


Sen ska jag få så fint sällskap som

min underbaraste Carina.

Shopping OCH kompishäng,

kan det blir bättre??!

Knappast!


Ha d gott kära ni!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards