Alla inlägg den 10 december 2010

Av sessornasmamma - 10 december 2010 15:54


För mig blir det en lååång helg. Ledig måndag.

Det är luciatåg på förskolan, på em, och då hinner jag inte ens

jobba lika lång tid som det tar att åka fram och tillbaka

vilket känns som grymt slöseri med tid enligt mig!


Så måndag blir ledig. Punkt.

Av sessornasmamma - 10 december 2010 13:52

Känns som det är rätt så mycket som kommer bli bättre i mitt

liv nu när jag börjar plugga.


1. Jag kommer (förhoppningsvis) ha tid till att träna mer.

2. Jag kommer TRIVAS med det jag gör.

3. Jag kommer ha tidiga fredagar

4. Jag kommer ha 28 fler klasskamrater än jag nu har kollegor =)

5. Jag kommer ha mer pengar (tro det eller ej!)

6. Jag kommer va en mycket snällare och roligare mamma, sambo, vän osv att vistas runt (tack alla ni som stått ut och stöttat under senaste året...)

7. Jag uppfyller en dröm om att få jobba med det jag vill!


Kan nog faktiskt inte komma på någonting

som inte känns totalt j-la underbart med dessa studier...





GOD JUL 

Ovido - Quiz & Flashcards