Alla inlägg den 2 februari 2010

Av sessornasmamma - 2 februari 2010 15:22

Satan(!!) va snygga kläder Nelly.com

har inne...


Här e lite smakprov. Guu va jag vill SHOPPA!!!


             

(Alla bilder från Nelly.com)

 

Skona e bara såå snygga. Vill ha, vill ha, vill ha!!

Av sessornasmamma - 2 februari 2010 10:30

Träningen igår tog kan jag lova.

Ajajaj, att man aldrig lär sig

      


Idag vart det powerwalk men en lite läskig sak hände...

Min händer svullnade.

Inte JÄTTEMYCKE men ändå så pass

att jag verkligen märkte av det och hade mycke svårt att få på mig ringarna

efter duschen....

Skumt.

Man kanske inte ska träna md penicillin i kroppen.

Hm...


Imorn är det vilodag hur som så det blir till och städa hemma

om jag inte får magiskt krafter och får för

mig att göra det redan ikväll

(läs: väääligt osannolikt).

Ovido - Quiz & Flashcards