Alla inlägg den 5 februari 2010

Av sessornasmamma - 5 februari 2010 19:34


Jag å tjejerna myser framför Amigo (grymt barnprogram!).


Detta e kärlek, finns inge bättre än

att kramas med sina barn!!

      



Snart ska vi natta barnen och då blir det ett glas vin eller kanske en öl

och lite annat gott.

Popcorn kanske... eller ölkorv.


Svåra val en mysfredag som denna...


Puss på er!

Av sessornasmamma - 5 februari 2010 14:45

Ok, tänkte att jag ville ha mer mode på min blogg och

eftersom plånboken tryter i många lägen är det

väligt mycket fönstershopping för mig just nu.

Så vad passa då bättre än att ge er andra,

som kanske har råd, lite fina outfits??


Här kommer dagens!

 

  

  

  

    

Cardigan - Forever21, 24,80 USD

Topp - Lindex, 199 kr

Leggins - Lindex, 299 kr

Skor - Nelly.com, 399 kr

Väska - H&M, 149 kr

Halsband - SaltochPeppar, 220 kr


Fin kombo enligt mig. Önskar bara man kunde få va ägare av sakerna oxå...

  



(alla bilder är från företagens webbplatser)

Av sessornasmamma - 5 februari 2010 10:47

Är det inte lite lustigt.

Inatt har Matilda sovit relativt bra och kom inte till oss föränn vid

04.30 och somnade då om.

Hon väcker oss vid 06.15 och jag inser att vi

måste ÖKA om vi ska hinna till förskolan

(och kunna få skjuts, hatar att åka kommunalt i allt detta snöslask så jag å barnen snikar skjuts av morgan så ofta vi kan...  ).

Jag vet att jag ska till gymmet och att

det kommer känns asbra efteråt men ändå vill man inget hellre än att få sova.

Bara 5 minuter till... snälla!!...


Men icke. Iväg till förskolan och sen mot gymmet.

Körde hårt idag. Styrk och kondition.

Då kanske det är ok att man unnar sig lite vin ikväll

till Let´s Dance.


Så får det bli;

köttfärssås och spaghetti, rödvin

och familjemyys.


Det är fredag helt enkelt!

Ovido - Quiz & Flashcards