Alla inlägg den 25 februari 2010

Av sessornasmamma - 25 februari 2010 15:57

Jaha, så va ännu en dag på jobbet avklarad.

Nu ska jag svepa sista kaffet och skynda mig mot bussen.


Den där fiskrätten jag skrev om häromdan blir till ikväll istället.

Carina är min lilla speciella fiskrätttstestare.

Stackarn... hon får alltid fisk när hon äter hos oss.

Hoppas den blir lika god som den ser ut på bild bara så e nog

allt lugnt.


Vart så glad igår när min syster ringde oss från skype.

Dom hade just kommit hem till Italien igen efter sin resa till USA och Trinidad

och lillen har blivit såå stor. Han joddlade och jag fick världens leende.

Det e ju så man smälder av lycka!!

Hur ska moster stå ut till slutet av mars innan vi ses igen...??!

Gissar att jag inte har så mycke val   



Av sessornasmamma - 25 februari 2010 11:56

Ikväll får vi besök hemma hos oss.

Barnens gudmor och min

underbara fina vän Carina kommer förbi.


Längtar redan!!


Puss

  

Ovido - Quiz & Flashcards