Alla inlägg den 22 februari 2010

Av sessornasmamma - 22 februari 2010 19:54

Eftersom vi redan igår fick reda på, via medierna, att det skulle

bli kaos i trafiken idag så ringde jag mina chefer imorse

för att se om dom skulle öppna butiken

över huvud taget.

Det skulle dom och jag egav mig mot jobbet redan kvart i nio.

Va inte framme förän tio över tio

och då hade dom inte lyckats öppna dörren än.

Låset hade gått sönder och vi fick ta en låååång

fika på Thelins.

Halv ett kom låssmeden och vi kunde starta upp alla

datorer och börja jobba.

Sjukt att allt kaosigt sker samma dag.


Nu e Morgan iväg och hjälper en av våra vänner med hans

bil och jag hoppas han e hemma innan

jag somnar.

Vore ju kul å åtmindstånne hinna säga hej till varann

innan man somnar för natten.


N ska jag gå och fixa lite kvällsmys i form av melon.


Hoppas er måndag inte innehållit allt för mycke kaos

utan att ni haft det bra!


Kraam

3-0

Av sessornasmamma - 22 februari 2010 08:28

Fy fan va bra vi e!!


Så fin hockey och verkligen en prestation man kommer minnas länge.

Att slå Finland med 3-0 e grymt!


Kul oxå att man vet redan nu att finalen INTE kan stå

mellan Ryssland och Kanada.


Men vi ska nog passa oss lite och

inte slappna av för mycke nu.

Slovakien e fortfarande ett bra lag

och vi måste köra med samma vilja och styrka genom alla kommande matcher.


Jag kan bara hålla med komentatorerna på Tv4,

 

 

DET LUKTAR GULD!!!

Ovido - Quiz & Flashcards