Alla inlägg den 6 februari 2010

Av sessornasmamma - 6 februari 2010 20:01

God natt alla fina läsare!




Ville bara denna underbara bild på mitt lilla charmtroll!!



Nu ska jag å babe se på Melodifestivlaen,

ha en grymt bra lördag!

Av sessornasmamma - 6 februari 2010 15:00

Efter skäll och bråk angående lunchen

fick en skamen mamma (jag...)

dåligt samvete.


Det blev supergoda smooties till mellis

som plåster på såren.


Vårt vinnande recept:


Vaniljyoghurt

Ananas

Banan

Kiwi

och halvtinade jordgubbar


     


Mums!! 

Av sessornasmamma - 6 februari 2010 12:03

Idag drömmer jag om vår så det

blir en outfit som passar den årstiden.

Titta och njut!


 

 

 


Blazer Boná parte, 549 kr

Topp H&M, 149 kr

Jeans H&M, 399 kr

Skor, Brandos, 699 kr

Örhängen Zinna.se, 59 kr

Väska Skoplejset, 449 kr


   (bilderna kommer från företagens webbsidor)

Av sessornasmamma - 6 februari 2010 11:36

(Bilden är från marianova.com)


Jag vill ju ha en tatuering (eller fler) på ryggen

som hyllning till mina barn och

har tänkt mig blommor.

En för varje unge.


Sen kanske att man binder ihop dom på något snyggt sätt.

BIlden ovan är lite i den stilen jag tänkt mig

men att blommorna ska vara större.


Vad säger ni?

Tror ni det blir bra?



HÄr hemma sover tjejerna efter storbråk angående

äta/ inte äta lunchen.

Ibland blir man så less bara...


 

Ovido - Quiz & Flashcards