Alla inlägg den 19 februari 2010

Av sessornasmamma - 19 februari 2010 08:37

Idag ska jag till jobbet igen så nu e det slut på

myspysbyxor och skitigt hår.

Haha.


Så här ser jag ut idag

   

Byxor - KappAhl

Kofta - Ellos

Skor - H&M


Skorna åker ner i väskan för att sedans användas på jobbet.

Herre jössös va mycke snö det va ute när jag

pulsade hem från förskolan.

Här gäller inget annat än rediga vinterkängor om jag

ska ta mig till tunnelbanan utan att tappa mina förfrusna tår på vägen...  

Av sessornasmamma - 19 februari 2010 08:35

Här kommer lite bilder på

mina härliga busungar från igår.


Det märktes verkligen att dom va friska igår för dom

busade konstant, haha.


          

Av sessornasmamma - 19 februari 2010 08:00

FÖrst vill jag bara hylla, VÄLDENS COOLASTE TJEJ, Anja Pärson till

hennes bronsmedalj igår!!

Så impad över hur man kan va så stark och modig.

Fy faan för att åka samma backe igen

och att sen göra det så himla bra är

en bragd i sig.

Tufft, idag är jag lite extra stolt över att jag e svenk helt enkelt!!

  


  


Tjejerna e på förskolan och det gick rätt bra att lämna trots att vi varit hemma så länge.

Tror dom saknat sina vänner och fröknar faktiskt.

Fick dock indikationer på att det är jättemycke sjukdom bland fröknarna och så härjar det magsjuka...

Nått borde vi ju slippa denna gång,

håll tummarna!!


Nu ska jag försöka komma in på fk:s hemsida

och anmäla alla sjukdagar sen bär det av mot jobbet.

Får nog åka tidigt idag för att komma i tid.


Ha en FAB fredag!!



(bild från Aftonbladet.se)

Ovido - Quiz & Flashcards