Alla inlägg den 27 februari 2010

Av sessornasmamma - 27 februari 2010 13:10

Efter frukost åkte vi med Matilda å hennes rinnande öra till

närakuten. Ännu en kur med penicillin.

Men det smittar inte iaf så det e ju bra!


Sen sprang jag å hon runt å letade present till Morgan som

ju fyller år imorn.

Detta va vad vi hittade,

men vad det e i kan jag ju tyvärr inte avslöja  


Medans jag va på vc med Matidisen så åkte Morgan å Felicia till

farfar å lekte en stund.

Sen hämtade dom oss och vi åkte hem

för att käka lunch.

MammaScan å makaroner.

Delikat!

    


Nu ska jag njuta av mitt kaffe,medans tjejerna sover.


Ikväll blir det barnfritt.

Morgan önskade sig en sovmorgon av mina föräldrar

å det får han såklart!


Av sessornasmamma - 27 februari 2010 07:08

Inatt visste vi att Matilda hade ont i örat så hon fick alvedon

när hon gick å la sig.

Det gjorde susen, hon har bara vaknat till 2 ggr.


Idag blir det ÖNH-akuten med henne för att få bukt på alla

dessa öroninflammationer.

Men först närakuten för att få en remiss.


Ha en toppenlördag!!

KRAAM

Ovido - Quiz & Flashcards