Alla inlägg under januari 2010

Av sessornasmamma - 17 januari 2010 16:38

Nu har vi precis kommit hem.

Tjejerna har varit hos farfar och Carina hela dan

medans jag å Morgan kollat 2 radhus i Tullinge Trädgårdsstad.


Vill ha!!!


Men frågan e ju som alltid hur mycket i kan tänkas få för vår....


Aja, sjukt fint va det ena iaf och det andra hade stor potensial.

Vi får se imorn hur det känns när man sovit på saken

Av sessornasmamma - 17 januari 2010 16:36

      

Mammas hjärta!!!

  

Av sessornasmamma - 17 januari 2010 16:30

Felicia hittade mina simglasögon!

HAHAHAHAHA

 


Sen fick jag hjälp med maten av världens finaste kökshjälpreda

 


Efter god, mat, trevligt sllskap och massa barnbus blev det lördagsgodis

för Felicia och hennes kompis samt majskrokar för en viss liten Matilda.

Lördagsmys. 


Sen självklart Robinssom, måste säga att Det inte känns rätt att Mats åkte ut...

Av sessornasmamma - 16 januari 2010 12:13

Det fick bli bad för tjejerna nu på fm.

 

Men inna Felicia kom till oss i badrumet ville hon titta klart på barnprogrammet


Nu sover dom och efter lite frukt när dom vknar igen ska  vi iväg en snabbis till kusinerna och sen handla.

För ikväll får i gäster!

Alltid lika kul!

Av sessornasmamma - 15 januari 2010 19:42

Nu har vi ätit middag här hemma och det blev mat inspirerad

från vårt restaurangbesök förra fredagen.

Kyckling tikka masala med naanbröd.

Mums!


        


Nu har vi lekt och busat och tjejerna sitter i sina

fina nya flanettpyamasar (tack mamma och pappa!)

i pappas knä och bara myser.


    


Snart är det fredagsmys med goood fruktsallad och en liten klick glass.

(Har hittat fina jordgubbar och ätmogen mango,

plus lite annat såklart...)

Det e jag värd efter 4 träningspass denna vecka!


Ha en FAB fredag och pussas massor!

  

Av sessornasmamma - 15 januari 2010 10:50

  

Hur fort går klockan egentligen...

Klockan är ju redan 11,

eller nästan iaf.


Det innebär att det bara är 5 h

kvar för mig sen är det

HELG!!


Såå skönt. Längar efter fredagsmys med familjen.

Ska bli kul å se Lets Dance ikväll oxå.

Vi missade ju första avsnittet eftersom vi va på galej då.

Har hört att hon e grymma nästan allihopa.


Nu ska jag strax byta kurserna, uppdatera hemsidan men

sen tänkte jag sätta mig å läsa tills jag

får en kund i kassan... Vilket ärligt talat känns

rätt långt borta.

Vet att jag inte borde klaga men jag vill jobba!!

inte bara sitta å glo in i väggen som man gör allt för ofta här.


Tips på jobb jag kan söka uppskattas STORT!!

Vill ju hellst jobba på ekonomiassistent då jag e utbildad

till det men just nu känns allt kontorsarbete intressant!

I stockholm då förståss ;)


Här e boken jag läser just nu,

den e helt ok.

Recention kommer när jag läst klart   

(Bild från Ablibris)

Av sessornasmamma - 14 januari 2010 20:02

 

Skor och kläder (mössan har hon satt på sig själv) är ju

nåfra av de saker ja älskar å njuter av mest här i

livet och tydligen har jag fört överdessa "laster"

till mina tjejer....

  

Av sessornasmamma - 14 januari 2010 19:49

Felicia vaknade tidigt imorse så vi passade på att mysa lite själva innan vi väkte dom andra.

Det e så sällan man har nån av dom

helt själv nu för tiden så det är faktiskt riktigt mysigt

att bara sitta och kramas och viska saker till varann

  


Sen innan vi gick hemifrån busade tjejerna runt i vårt rum lite...

    

Ovido - Quiz & Flashcards