Alla inlägg den 7 december 2009

Av sessornasmamma - 7 december 2009 20:43

Så har hela måndagen gått. Dagen gick fort idag. Efter middagen badade tjejerna och det är ju alltid en hit,

  

ni ser ju själva hur glad liten är.

  

Bilder säger mer än tusen ord!

  

Sen skulle Felicia gå på toaletten och Matilda va inte sen att hänga på (badrummet är en stor favorit just nu, i många avseenden). Efter nån minut eller två hörde jag fniss och glada skratt så jag kikade in och tog denna bild. dom sitter på toaletten och läser reklam. Haha, så söta!


   


Av sessornasmamma - 7 december 2009 20:31

Jag som va så besviken förra helgen över att vi inte kunde hitta på nått pga sjukdom fick en händelserik helg nu i helgen istället vill jag lova.


Fredag kväll bestog, som alltid hemma hos oss, av familjemys hemma. Vi åker ogärna bort på just fredagar utan viger hellst just denna kväll till oss och barnen.


På lördagen jobbade Mirgan ela dan och jag å tjejerna hade massa stök hemma. Vi handlade, bakade papparkakor, gjorde knäck, förberedde Taco-middagen som vi bjöd halva min familj på (hade gärna bjudit alla men köket rymmer inte fler tyvärr...)

Bodet dukat och klart nu väntar vi bara på gästerna!

   

Matilda busar och har gjort "matkorgen" till en hjälm, hihi.

  

Äntligen vaknade tjejrna och vi började baka, eler Matilda åt väll mest ska jag ärligt säga...

  

Mums!   

  

Felicia däremot kämpade på bra med sin kavel,

  

och pepparkaksfomen hon valde.


Det blev en hit och det är ju alltid kul när man ser att barnen har kul och njuter av sånt som man själv tyvker om att göra.

Av sessornasmamma - 7 december 2009 15:42

Är lite fundersam. Hajjar inte denna sida än riktigt. Nån som kan hjälpa mig kanske?


Jag vill att min bloggtitel ska synas stort ch fint (haha) överst i bloggen när man kommer in på den. HUR får jag det så?


Och så undrar jag om det bara e min dator som e sjukt seg här på jobbet eller om det är nått annat fel för jag kan inte ladda upp bilder. Sidan som kommer efter uppladdningsprocessen är helt blank och det står done nere i vänsta härnet. Inget mer händer...


Hoppas på hjälp här så jag kan få en fin blogg och inte så tafflig som den ser ut nu...

Av sessornasmamma - 7 december 2009 14:52

Så har jag ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och bytt bloggadress. E ju inge kul att skriva när ni som läser inte kan kommentera... 


Nu är detta ordnat och för er som inte läst min blogg tidigare kan, om ni vill, kolla in min gamla blogg på adressen www.mammaannapanna.blogspot.com



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards