Alla inlägg den 10 december 2009

Av sessornasmamma - 10 december 2009 19:39

Ikväll har jag busat massor med barnen,

så mycket att Matilda deckade i min famn med

vällingflaskan i handen.

Vi läste,     fnissadade,

och hade springtävling i hallen.


Nu ska jag njuta av lugnet och se om jag kan hitta några nya jobb

att söka.  

Av sessornasmamma - 10 december 2009 15:39

Hm...

Vad ska vi äta idag?


Alltid denna ständigt aktuella frågan som poppar

upp i skallen vid den här tiden.

Kikade runt lite på tastline.com och

skaffade mig inspiration för som vanligt glömde jag att ta fram nått ur frysen imorse...


Det blir en variant på köttfärssås fast med kycklingfärs och färdig kryddblandning.

Fusk, men va fasen, det blir säkert gott ändå  


Nu återstår det bara minuter på jobbet sen får jag äntligen åka hem och mysa med mina små sessor.

Ikväll är det bara vi som gäller då Morgan

ska jobba. Känner på mig att det kommer bli en bra kväll.

  

Av sessornasmamma - 10 december 2009 07:46

  

Ville bara säga god morgon allihopa.

Nu är barnen lämnade på förskolan och jag har hunnit hem och sitter med en kopp kaffe och en macka.

Snart ska jag ta tag i dammsugaren och göra fint här hemma är tanken, men liite till kanske man ska låta grannarna sova... hihi 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards