Alla inlägg den 9 december 2009

Av sessornasmamma - 9 december 2009 22:42

   Nu är alla dagen inköp inslagna och fina.

Gu va lite folk det va ute,

trodde vi skulle va tvugna att vässa armbågarna

ordentligt men det var verkligen inte nödvändligt...


SKHLM va faktiskt riktigt fint nu när det står klart efter den mäkta om/tillbyggnaden. Kan rekommendera!


Tackar mamma och pappa för barnpassningen,

ni är änglar! Puss



Nu har jag skrivit juladresser tills fingarna nästan blöder

och ska med gott samvete sova.

Go natt alla!!

Ah!

Av sessornasmamma - 9 december 2009 10:26

Jag är bara såå glad idag!

Har fått sova hela natten. Matilda vakande en gång inatt och det tog Morgan.

Så imorse blev det en tripp till gymmet,

helt underbart att få svettas lite. Snacka om

att jag har dålig självdisiplin när det kommer till

onyttigheter och det är ju inte direkt lättare att stå emot så

här i juletider när man har tonvis (känns det som)

med godis och annat onyttigt hemma.


Sen har jag märkt att när jag e så sjuktigt trött som både jag och Morgan varit sista tiden falerar allt vad bra matrutiner heter.

Vi äter vad som hellst ara det går fort att göra. Äcklig korv, färdiga köttbullar, mängder med pasta osv.

Hoppas på bättring där från min egen sida, hemlagad mat är ju faktiskt alltid att föredra. Både smakmässigt och ur nyttighets synpunkt.


Imorse åkte min syster, Chad och lilla Aidan tillbaka hem till Italien   

Nu har man en till anledning att längta ännu mer till jul, då dom kommer tillbaka för att familjemysa med oss andra

  


Sen ikväll blir det julklappsshopping med min darling.

Vi snackade igår om att åka till Skärholmen faktiskt. Trodde

jag aldrig han skulle föreslå, han har liksom aldrig gillat det centrumet.

Men nu har dom ju tagit bort p-avgiften så vi ger dom nog ett försök iaf.


Puss på er alla! Ha en FAB onsdag!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards