Alla inlägg den 28 december 2009

Av sessornasmamma - 28 december 2009 21:25

Herre guu vilken drag det har varit idag!


Sjukt mycke på jobbet, sen fortfort hem till mamma

och pappa på "farväl-fika".

Sen skynda hem för att natta barnen och sen plocka undan

efter deras röj här hemma!


Jag e helt slut!

Nu ska jag stänga ner datorn och lägga mig på sängen och läsa en stund innan

jag somnar och förhoppingsvis får sova en helt natt...


Hoppas er dag varit bra kära vänner!

Av sessornasmamma - 28 december 2009 16:03

Jössös viklen dag. Fullt ös på jobbet.


Nu är jag väl förtjänt av en kaffe medans jag jobbar

lite till...

  

Av sessornasmamma - 28 december 2009 10:52

  


Jag sitter här på jobbet och läser på Aftonbladet att Bengt-Åke

och resten av OS-ledningen valt att peta Samuelsson

ur truppen!!!!


HALLLLÅÅÅÅÅ!!!

Hur tänkte dom nu???


Man kan inte göra mer än skaka på huvudet

åt detta idiotiska beslut och hålla med i hans egna

uttalande...


http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/os2010/article6349202.ab


(Bild från Wikipedia)

Av sessornasmamma - 28 december 2009 08:46

  

Kofta- Ellos

Linne - Gina Tricot

Jenaskjol - Ellos

Strumpbyxor - H&M


Idag är det tillbaka till verkligheten. Mot jobbet...

Hoppas dom ringer ang när jag ska på nästa intervju så

man slipper gå och undra över nyår oxå.

Men för säkerhets skull klär jag mig för att det kan bli tal om en redan

idag   


Ikväll ska jag hem till mamma och pappa för att fika och säga hejdå till syrran, Chad och lilla Aidan som åker till hans familj i Liverpool imorn.

Känns så konstigt att min syster inte bor i Sverige längre.

Men i mars åker jag dit, äntligen ska jag få uppleva Italien!


Ha en toppendag och hoppas ni slipper jobba som

vissa av oss andra måste...

Puss

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards