Alla inlägg den 19 december 2009

Av sessornasmamma - 19 december 2009 21:32

Det va så kul att ÄNTLIGEN få hitta på något hela familjen. Eller kunna hitta på nått kanske jag ska säga.


Nu har vi precis sett klart Robinson oc nu ska jag

sova. Så ring inte mig nu  , natti natt.


Här kommer lite bilder från vår dag i snön.

                

Av sessornasmamma - 19 december 2009 17:02

Idag har vi haft jättekul!

Vi har varit och åkt pulka och snowracer, vi va

där tidigt och dom enda där.

Matilda som nade i pulkan på vägen hem,

helt slut efter en till natt med minimalt med sömn.


Nu är vi hemma igen efter att ha

lämnat barnen hos mina föräldrar över natten.

Ska bli såå skönt att få sova en hel natt.

Men det känns så bra att veta att dom verkligen älskar att

va hos dom. Dom vnkade så glatt och vi fick slängpussar genom

fönstret när vi gick.

  



Nu ska jag och älsklingen äta en god middag,

kolla senaste Wallander och sen Robinson.


Ha en underbar ördag och glöm inte bort att ge

varann kärlek. Varje dag!

Av sessornasmamma - 19 december 2009 06:29

Ni som känner oss vet ju om att Matilda har

grymma sömnproblem...

Inatt har varit överjävligt och ikväll har min mamma och pappa

lovat att ge oss avlastning.

Inatt har Felicia fått sova med Morgan i vår säng med stängd dörr så har jag sovit inne hos Matilda med stängd dörr.

Man tänker varje natt att man ska skriva upp exakta tider på när hon vaknar och hur, hur länge hon e vaken osv. Men det blir liksom

aldrig av.

På vc har dom skjutit problemet ifrån sig och  sagt åt oss att ta kontakt med

BUP. Det har vi faktiskt gjort men det ger ju ingenting konkret,

det är ju "psykologhjälp" och det gör inte ett skit för

henne eller vår sömn om jag ska va riktigt ärlig.


Är det NÅN där ute som haft liknanade problem eller som bara råkar veta

vart man kan vända sig. För som sagt så har jag noll och inget förtroende för vc längre (kommer nog tom byta!). Man blir så ledsen när det känns som ingen

tar en på allvar och så.


Nu sitter jag och Matilda här och kollar bollibompa.

Om tjejerna inte har feber bär det av till pulkabacken efter frukost.

Hoppas vi ses där, för vi lär ju inte av ensamma...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards