Alla inlägg den 15 december 2009

Av sessornasmamma - 15 december 2009 20:11

Felicia har ju blivit stor nu och vi tyckte att hennes säng

(en spjälsäng med en borttagen långsida)

började bli lite för liten för henne så hon önskade sig en ny säng

av tomten.

Och gissa vad mina föräldrar kom med ikväll....

japp, en ny, superfin barnsäng. Hon va sååå glad och stolt.

Och minst lika glad blev Matilda som fick "ärva" hennes

gamla säng och numera kan ta sig i och ur sin säng helt själv.

  


Så här fin blev det när den var klar.


     

Av sessornasmamma - 15 december 2009 15:52

  


Jag måste bara få säga en sak.


Till alla som ÄLSKAR dokusåpor.

Detta är ju bara såå bra.

Underhållande som fasiken! Tycker jag

iaf. Alla intriger, rävspelet, allas snygga kläder.

Skitkul helt enkelt, eller vad tycker ni?

Av sessornasmamma - 15 december 2009 12:48

Woho!!


Jag ska på anställningsintervju

i veckan, (som Kontorsassistent).

Håll tummarna    att jag får det

är ni snälla   


Puss

  

Av sessornasmamma - 15 december 2009 12:03

Till alla er som är frälsa av

postordershopping....,

här kommer ett tips


Kan inte fatta att jag missat denna

guldgruva


Butiken heter Madeldesign och är helt grym!

Sjukt snygga jenas, leggins, toppar,

accosearer mm.

Värt en titt, jag LOVAR!!

  



Nu ska jag fika, kaffe och lussebulle.

Mums

  


Av sessornasmamma - 15 december 2009 11:06

Matilda är ju född på hösten så snö har hon ju upplevt men inte så hon

minns det...

Och imorse när vi kom utanför porten och

hon fick se all snö och det snöade i hennes ansikte

satt hon bara och fnissade hela vägen till tunnelbanan.

Detta kommer bli en sån där bild som etsar sig fast i minnet och stannar där för alltid!

Hon såg så lycklig ut och jag kan bara

gissa hur kul dom kommer ha på förskolan idag!!

Pulka, pulka, pulka!!!!

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards