Alla inlägg den 14 december 2009

Av sessornasmamma - 14 december 2009 19:56

Nu sover tjejerna här hemma efter en superbra kväll .Inte en enda gräl

eller skrik eller gråt.

Det är såå skönt man man bara kan ha det bra och mysa tillsammans.

Morgan läste saga för Felicia och Matida ville såklart

oxå va med på ett hörn   


  



Såhär fin blev middagen. Och verkligen supergod!!

Rekommenderas varmt.

  



Här är en bild på Matilda inna vi stack ivär på Luciafikat igår. Lika

glad som alltid.


  



Så här såg mina lussebullar ut innan...


  


och efter. Mums!!! (Fyllningen är av mandelmassa och smör)




Nu ska jag slå in lite fler julklappar sen tänkte jag göra något så

annorlunda som att lägga min på sängen och läsa.

Har köpt en ny bok som ska bli

kul att hugga in på.


Av sessornasmamma - 14 december 2009 15:50

Detta är vad som kommer stå på vårt middagsbord ikväll.


Tagliatelle med biff och champinjoner. Å så

nån kokt grönsak såklart. Lite nyttig måste man ju va.


Detta e verkligen jättegott säger jag till alla er som inte vet vad ni ska äta idag

Testa vett ja!!


  

Länk till receptet på Tastline.com



Av sessornasmamma - 14 december 2009 15:15

   



Jaa nu vart ju bilden inte så där jättestor (hahaha) men

dom e skitsnygga!!

Svarta, "over-knee modell" i mockaimitation.

Beställdes idag från Ellos och kommer

innan jul.


Me very happy

    

Av sessornasmamma - 14 december 2009 11:25

Nu har jag sett filmen

och måste säga att jag blev väldigt tagen av den.

Så hemskt. Allt som har med sekter att göra är

läskigt i sig men att den sedan tar en sån

vändning på slutet....

Jaa vad säger man, jag mådde inte så bra när jag gick å la mig iaf...

  







Men nu till roligare saker!

Ni har väll inte missat att det bara är 10 dar kvar

till jul!!!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards