Alla inlägg den 22 december 2009

Av sessornasmamma - 22 december 2009 20:54

Ha!


Ska på en intervju till angående jobbet jag sökte!

Yes, nu ska det väll ändå va min tur...

Vore det inte en bästa julklappen så säga, att få ett nytt jobb!



Näe, nu ska jag ner till tvättstugan. Man vill ju ha alla

kläder rena och fina så man kan välja och vraka

nu under ledigheterna.

Av sessornasmamma - 22 december 2009 15:39

Me very happy!


Fick en trevlig liten julbonus på jobbet och

tänkte unna min ett set nya, fina naglar.

Som jag har längtat efter detta!!

Imorn får ni se bilderna! håll ut   

Av sessornasmamma - 22 december 2009 08:30

Har ni tittat ut idag?


Det är så underbart vackert!

Träden är alldeles vita, man blir såå lycklig.

Eller jag blir det iaf, för alla

vackra saker gör mig glad

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards