Alla inlägg den 17 december 2009

Av sessornasmamma - 17 december 2009 21:02

    


Här hemma har vi en liten som inte kan sova. HOn bara hostar å hostar å hostar.

Men det är sådär lätt att ha henne i knät, för hon

sitter aldrig still och hon gillar inte alls "knä-mys". Man skulle kunna kalla henne

en hal ål.

Men hon e förbannat söt!

Av sessornasmamma - 17 december 2009 19:46

Tomten har svängdörr här hemma...


När Morgan hämtade barnen på förskolan idag sa dom

att Felicia måste ha en ny overall för hon fryser för

mycket i sina nuvarande käder. Vi har ju köpt en till henne i julklapp

och trodde ju inte den skulle behövas innan men

nu blev det så så än en gång kom tomten tidigt och hon fick ännu en

julklapp i förskott (men vad gör man...).


så här fin är den på

  

Jag fick tom ta ett kort på henne i den. Så glad var hon över den!

Kul!

Av sessornasmamma - 17 december 2009 14:21

  


Snart slutar jag och då bär det av mot

anställningsintervju.


Snälla alla vänner där ute;

håll tummar (och tår) för mig nu!!!



Puss

  

Av sessornasmamma - 17 december 2009 10:59

  


När jag gick till jobbet idag var det en bil som försökte ta sig ut från

sin parkeringsplats men hade fastnat med bilen på snövallen och satt fast.

Just som jag gick där och önskade att hon skulle komma loss gick en kille

över gatan, fram till tjejen och frågade om hon behövde hjälp

och om han skulle putta på lite...


Såå snällt! Vilken ängel!!!

Du gjorde inte bara hennes dag utan lyckades få fram

ett leende på mina läppar oxå.

Tack!!

Av sessornasmamma - 17 december 2009 08:11

  

God morgon!


Idag fick vi skjuts till förskolan av Morgan. Det va jättekallt och blåste

massor så jag tackar för det. Hade nog inte blivit så kl för tjejerna att sitta

i vagnen å frysa hela vägen.

Nu sitter jag i köket och njuter av vår fina ballkongbelysning och en varm

kopp te och mackor.


Jag ska ju på anställningsintervju idag

efter jobbet och sitter just nu och förbereder

alla papper jag ska ha med mig.


Hade först tänkt skriva ut alla papper här hemma men så koma jag på att

bläcket i skrivaren är helt slut...

Hm, undrar om man kan maila sig själv. Det kan man säkert.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards