Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Min frukost och jag

Av sessornasmamma - 29 december 2009 08:13

Inatt har Matilda fakktiskt sovit jättebra. Vaknade första ggn

vid halv 3. Då fick hon välling och ny blöja å somnade om

dirket. Sen vet jag inte mer för resten tog Morgan  


Idag hade jag tänkt träna men jag känner mig krasslig och det kliar lite i

halsen. Så jag åkte tillbaka hem efter lämningen av barnen

och sitter nu med en god frukost och tända ljus.

Myyys.

Skippade kaffe och kör på ingefära- och honungsvatten för

att skona halsen lite.


Eftersom dom inte ringe igår ang en ny intervju tänkte jag att dom inte lär göra det idag heller så idag blev detta mitt klädval

Stuprörsjeans - Vero Moda

Tshirt - Gina Tricot

Kofta - Ellos



Ha en mysig dag och ta hand om varann. Tänk på att det är jttehalt ute, så va försiktiga

    

 
 
Daniel

Daniel

29 december 2009 08:44

Så fin du e!!!

http://danielfagerholm.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sessornasmamma - 30 januari 2011 17:37


     Matilda fick äntligen sin efterlängtade sparkcykel idag! Men hon ångrade sig och tog en rosa isf en blå så fort hon såg den        FÖr att det inte skulle bli så väldigt orättvist så fick Felicia välja en film. Då valde hon en ...

Av sessornasmamma - 29 januari 2011 11:46

Igår kände vi för husman så det blev köttfärslimpa med parmesanpimpat potastismos, ungsrostade grönsaker och brunsås.        Sen var det ju semi i handbollen så för en gångs skull (har nog aldrig hänt tidigare när jag tänker efter) så ock...

Av sessornasmamma - 27 januari 2011 18:00

Min mamma fick ett roligt mail igår av en kollega med en mycket fyndig liten text angående den manliga hjärnan.....   Tänkte bara dela med mig, hehe   Scientists have finally found out what's wrong with the male brain.. On the Left side the...

Av sessornasmamma - 27 januari 2011 15:37

Här kommer bilder på nya frisyren...   FÖRE:      Sjukt trist, slitet och med en jätteutväxt... bläääää   EFTER:      Blond (wihoo) och kort! Skönt med förändring tycker jag.   Vad säger ni? Blev det bra eller??      Vil...

Av sessornasmamma - 27 januari 2011 13:18

Här händer det inte så mycket. Plugg hela fm, nu på "lunchen" har jag suttit och ringt massa samtal till CSN, SBAB, ComHem osv... Skönt att ha fått det gjort!   Nu sticker jag iväg till Tumba för mathandling och apoteksbesök sen lite me...

Ovido - Quiz & Flashcards