Alla inlägg under december 2009

Av sessornasmamma - 24 december 2009 22:22

D e helt sjukt hur mycker grejjer barnen fått.

Man skulle kunna byta ut allt! å då menar jag verkligen allt!


Det kommer bli en stoor rensning bland deras "gamla"

leksaker imorn och sen fixar vi i deras rum så allt nytt får plats.


Själv e jag lyrisk över allt fint tomten kommit med.

Vinterjacka, mössa, kläder, foton och massa

annat!


Nu ska jag varva ner på soffan en stund sen väntar sängen.

Hoppas er julafton varit lika underbar som vår.


Puss!




Här e lite bilder från vår juafton.

(Kanske lägger upp fler senare men jag har inte frågat

dom som är med på korten än...)


Här, Matilda hemma hos farfar på kvällen


Felicia och Matilda leker med leksaksdammsugaren

som Felicia fick av tomten

  


Pippidockan Felicia fick blev hon superglad för!

 

Denna sköldpadda vart Matilda favvo direkt.

Hon tittade knappt åt de andra klapparna för hon va

helt uppfylld av att trycka på alla knapparna     


Här e jag i min nya, superfina och toksköna mössa.

Såå nöjd med den!

     

Av sessornasmamma - 24 december 2009 06:50

Julaftons morgon och luften är full av

förväntan.


Tjejerna älskar granen och klapparna ska vi inte tala om !


 


Nu sitter i och tittar på filmen Bilar och bara myser,

sen blir det god lyxig helgfrukost och paketöppning.



HAEN TOPPEN JUL ALLA!!!!

KRAAM

Av sessornasmamma - 23 december 2009 21:30

Morgan har hittat en jättefin gran iår.

Så här fin var den innan



och här efter!

  

 

  

Av sessornasmamma - 23 december 2009 18:11

    


Så nöjd, och juliga blev dom.


Nu kan jag skippa allt vad smycker är imorn,

hoppas ni har det lugnt och skönt nu så här dan före dan.


När tjejrna somnat ikväll åker granen fram och kläs. De sista

klapparna slås in och sist men inte minst tar jag å älskligen var

sin kopp god glögg och bara njuter.


Av sessornasmamma - 23 december 2009 12:50

Guu så kul!

Såg precis på Aftonbladet att dom ska sända

en till säsong av detta underbara

program.


Tppen kul tycker jag! 

Av sessornasmamma - 23 december 2009 07:49

Imorn är det julafton,

som Felicia längtar.

Ska jag va helt ärlig så e hon inte ensam ;)


Idag lämnade Morgan barnen på förskolan

för jag var tvungen att ta tvättstugan nu

på morgonen oxå. Tvättade ju igår men hux flux

så va klockan 22 och strömmen til alla mas´kinen stängdes av.

Å där stod jag med kläder i maskinerna som inte gick att få ut...

Suck.


Sen har jag plockat lite hr hemma, hämtat upp

julgranskulorna och allt.


Nu ska jag in mot stan och fixa mina naglar

och har jag tur så blir det en extra anställningsintervju redan

idag. Hoppas!

Av sessornasmamma - 22 december 2009 20:54

Ha!


Ska på en intervju till angående jobbet jag sökte!

Yes, nu ska det väll ändå va min tur...

Vore det inte en bästa julklappen så säga, att få ett nytt jobb!



Näe, nu ska jag ner till tvättstugan. Man vill ju ha alla

kläder rena och fina så man kan välja och vraka

nu under ledigheterna.

Av sessornasmamma - 22 december 2009 15:39

Me very happy!


Fick en trevlig liten julbonus på jobbet och

tänkte unna min ett set nya, fina naglar.

Som jag har längtat efter detta!!

Imorn får ni se bilderna! håll ut   

Ovido - Quiz & Flashcards